a Greet from Januari

Hello there, here's my 4th blog site, the continue of my lifetime stories in my 1st, 2nd, and 3rd before.. But i'll still active in my 3rd, so see u here and there!! ;)

Januari's Visitors Map

Thursday, February 18, 2010

It's when freedom meet the wants


Ingat cerita blogku yang sebelumnya?
Tentang si autis yang menyalahkan insomnia kemudian merindukan pantai?

Ya, ia berhasil ke sana pada akhirnya. Saya, si autis yang insomnia. Si perindu pantai dan segala bawaannya.

Tepat sehari setelah menulis blog tersebut, saya berangkat. Hebat bukan?! Sebab bukan karena saya yang memutuskan, melainkan berdasarkan keputusan sahabat-sahabat yang sangat tahu bahwa untuk mengajakku ke bulan pun hanya akan butuh angkat telepon dan tiba-tiba; "Chie, lo siap-siap, kita berangkat batukaras, besok malem lo gue jemput!" (klik), katanya. Hahaha Ya, selalu semudah itu. ;P

Jelas jawaban saya hanya, "OK, jemput gue besok jam 10 malem!", lalu bergegas menyiapkan segalanya.

Seperti sebelum-sebelumnya, mind set saya masih bekerja dengan baik. Menyebarkan setiap keinginan di kepala kepada dunia, lalu voila! dunia bergegas menyiapkannya untuk saya nikmati.

See?! How good world works for my words!! ;)

Dan bertemulah saya dengan sang pujaan hati. Meraba pasirnya, memeluk ombaknya, mencium setiap pekat udaranya, menikmati keeksotisannya di mata saya. Dipertemukan di malam dan hari yang orang sebut-sebut dengan hari kasih sayang. Kurang apa lagi?! Haha Selamat hari kasih sayang freedom!


And here's the record: click me (on multiply) or click me (on tumblr)
Enjoy!! :*

4 comments:

tywo said...

I wish these words were in English.
The picture is so lovely, I want to know what you wrote.

Lovely blog. :)

ceritajanuari said...

Hi, thank u tywo (is that ur name?) :)

That's my picture when i went to Batu Karas (one of my favorite beach in Indonesia).

There i wrote short of story about how much i love that place, and how could i be there a day after i wrote another blog that tells about how much i miss that place. That's why i said "world works good for my words" :)

It's nice to have u here. Well, maybe i'll write in english more after it, so u can understand.
Thanks for leaving a comment! :)

tywo said...

You are gorgeous, and nice!
Yes, Tywo is my name! :)

ceritajanuari said...

Thanks Tywo! So u are! :)

Post a Comment

Hi there, thanks for read my blog! Have something in mind? Write it here and i'll reply! I'm open for any comment of yours. Happy reading and have a nice day! ;)

xo. Januari

Related Posts with Thumbnails